donderdag 9 mei 2013

Dagje Bracciano



Day 9 - Dagje Bracciano

Utrecht

donderdag 9 mei 2013

Vandaag was het prachtig weer en zijn we met de fietsen naar Bracciano gereden. Alhoewel, het laatste deel kon Sanneke niet meer halen, want het was te steil en met een slechte conditie en 13 kilo achterop niet haalbaar. Fleur heeft het laatste stukje naar het kasteel van Bracciano zelf gelopen met mij en de fiets ernaast. Blijkbaar moeten we nog iets meer fietsuren in de benen krijgen.. Het kasteel was dicht, maar eromheen lopen was ook leuk. Een aardige mevrouw wees ons erop dat iets verderop een mooi uitzicht over het meer was. Daarna hebben we in het stadje heerlijk gegeten en zijn we weer teruggefietst, naar beneden :-).

Morgen blijven we hier nog en gaan we niet veel doen, dan bij de camper, het strandje en de speeltuin rondhangen. En bepalen wat we de dagen erna gaan doen, want dan willen we weer verder trekken omdat het dit weekend weer gaat regenen.

Wat ons opvalt aan deze reis, is dat wat je van tevoren bedenkt, heel vaak anders uitpakt en je je keuzes bij moet stellen. We beloven de kinderen dus zo weinig mogelijk en houden een slag om de arm. Wat ook opvalt is dat ik (Sanneke) als een roos slaap. En dat komt niet door de wijn...

Ook heb ik minder last van mijn rug sinds ik met de rugdrager met Jasmijn erin, heb gelopen. Blijkbaar doet dat gewicht achterop iets met mijn rug/rugspieren.



Alle landen waar we doorheen zijn gereden of hebbe
[Map]

Op de steiger bij de camping bij het meer van Brac
[Map]

Met de voeten in het meer van Bracciano, Italiƫ
[Map]



Sent from my iPad by My Vacation HD app (www.myvacationapp.com)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten